iOS 15 operatsion tizimidagi maxfiylik qoidalari oʻzgarganidan soʻng iPhone foydalanuvchilari uchun reklama samaradorligi pasaygan. Bu haqda Facebook oʻz blogida xabar berdi.
Konversiya 15% ga kamaydi — ijtimoiy tarmoq, ilovalarni oʻrnatish va sotishning haqiqiy soni reklama beruvchilarning shaxsiy hisoblardagi raqamdan yuqoriroq deb hisoblaydi. Kompaniya allaqachon samaradorlik koʻrsatkichlarini yaxshilash ustida ishlamoqda.
Reklama samaradorligini yaxshiroq tushunish uchun Facebook maʼlumotlarni uzoq vaqtdan keyin tahlil qilishni taklif qiladi.
iOS 15-ga ega boʻlgan iPhone foydalanuvchilariga dastur birinchi marta ishga tushirilgandan soʻng, shaxsiylashtirilgan reklama uchun ijtimoiy tarmoq uning maʼlumotlarini yigʻayotgani haqida xabar beriladi.