“Katta fikrlash sehri”, Devid Shvarts
Doktor Devid Shvarts oʻz tavsiyalari bilan oʻquvchiga koʻproq pul topishga, yaxshiroq boshqarishga va xotirjamlikni topishga yordam beradi.
Muallif mavhum maslahatlar bermaydi, balki tavsiyalar beradi, shundan soʻng siz oʻz biznesingizni yaxshilashingiz mumkin.
Men ushbu kitobni ishbilarmon tadbirkorga tavsiya qilgan bo‘lardim, chunki u to‘g‘ri fikrlash urug‘ini sochadi.
“Yaxshidan buyukgacha”, Jim Kollinz
Sizning biznesingiz biroz oyoqqa tursa, ushbu qoʻllanmani oʻqish vaqti keldi, chunki u juda jiddiy oʻsishni boshdan kechirgan barcha kompaniyalarning yoʻlini tasvirlaydi.
Jim Kollinz rivojlanayotgan kompaniyalarda muvaffaqiyatli boshqaruv va muammolarni hal qilish oʻrtasida oʻxshashliklarni koʻrsatib oʻtgan.
Tadqiqot natijalari nafaqat yangi boshlanuvchilar uchun, balki amaliyotchi tadbirkorlar uchun ham foydali boʻladi.
Men biznesning rejalari va maqsadlari juda mavhum narsalar ekanligini angladim, chunki har qanday kompaniya, har qanday biznes, startap muvaffaqiyatga erishmaguncha koʻpincha yoʻnalishini oʻzgartiradi. Bu yerda muhim narsa toʻgʻri odamlar guruhidir.
“Kichik biznes: xayollardan muvaffaqiyatga qadar”, Maykl Gerber
“Haftada 4 soat qanday ishlash kerak”, Timoti Ferris
Mahsulot doimiy ravishda ofisda oʻtirishni istamaydigan, lekin dunyo boʻylab sayohat qilish uchun vaqt topadiganlar uchun mos keladi.
Menimcha, barcha tadbirkorlarni vaqtni boshqarish mavzusi qiziqtiradi. Avvaliga ba’zi fikrlar menga ziddiyatli tuyuldi, ammo tan olishim kerakki, muallif vazifalarni topshirish va vaqtni cheklash boʻyicha yaxshi maslahat beradi.
“Shunday boʻldiki, kitob menda oʻylar aralashib ketgan paytda paydo boʻldi. Uni oʻqiganimdan soʻng, men barcha telefon qo’ng’iroqlarini keyinga qoldirish, taymer oʻrnatish va muayyan vazifadan chalgʻitmaslik, uni oxirigacha bajarish odatini shakllantirdim”, — deydi tadbirkor.
“Liderlar oxirgi ovqatlanadi”, Simon Sinek
Rahbarning jamoa uchun fidoyilik qilishga tayyorligini ko‘rgan odamlar o‘zlarini xavfsiz his qiladilar.
Taniqli biznes-murabbiyning bestselleri umuman oziq-ovqat haqida emas, balki kompaniya rahbariyatidagi insoniylikning ahamiyati haqida.
Aslida, har bir xodim oʻzini xavfsiz va qulay his qiladigan muhitni yaratish juda muhimdir.
“Men har doim hamma oʻzini erkin his qiladigan, doʻstlik va tushunish hukm suradigan kompaniya yaratishni xohlaganman”, — deydi Akmal Salixov.