“Uzum” guruhi xarid qilish va moliyaviy savodxonlik mavzulariga bag‘ishlangan o‘zining onlayn jurnalini ishga tushirdi. Bu haqda “Spot"ga kompaniya matbuot xizmati xabar berdi.

“Uzum Media” veb-sayti o‘quvchilarni aqlli sarflash va samarali tejashga o‘rgatish uchun mo‘ljallangan materiallarni chop etadi.

Ularning mualliflari “Uzum Market”, “Kapitalbank” va boshqa “Uzum ekotizimlari”, shuningdek, O‘zbekistonning yetakchi kompaniyalari, davlat idoralari va jamoat tashkilotlari mutaxassislari.

Maqolalar rus va o‘zbek tillarida chop etiladi. Materiallar uch qismga bo‘lingan:

  • “Xarid” — onlayn platformalarda mos mahsulotlarni tanlash haqida;
  • “Sarflash va tejash” — pulni tejash va uni yirik xaridlar uchun saqlash, shuningdek, bunda bank va fintech xizmatlarining o‘rni haqida;
  • “Xavfsizlik” shaxsiy va moliyaviy ma’lumotlarni himoya qilish va pulingiz xavfsizligini ta’minlashdir.

Materiallarni yaratish uchun mualliflar bozorning yetakchi ishtirokchilarining sharhlarini oladi, dedi “Uzum Media” rahbari Valeriya Bulycheva.

O‘quvchilar bilan birgalikda mahsulotlarning sharhlari va tahlillari tayyorlanadi.

“Bizning vazifamiz ommaviy axborot vositalarida pul va xaridlar haqida: nimani sotib olish va qanday xato qilmaslik, qanday qilib firibgarlar qurboni bo‘lmaslik va o‘z jamg‘armalaringiz xavfsizligiga doimo ishonch hosil qilishdir. Biz uchun foydalanuvchilarga raqamli dunyo bilan munosabatlarni to‘g‘ri yo‘lga qo‘yish imkonini beradigan ma’lumotlarni taqdim etish muhim”, — deya qo‘shimcha qildi Bulycheva.


Avvalroq “Spot” O‘zbekistonda elektron tijorat bozori qanday rivojlanishi va 2024-yilda soha bilan nimalar sodir bo‘lishi haqida sharh e’lon qilgandi.