“YouTube” reklamani server tomonida ko‘rsatishni sinovdan o‘tkazmoqda. Bu haqda “hi-tech.mail” nashri xabar berdi.

Shu sababli, reklama qo‘shimchalari videolar bilan birlashadi va hatto reklama blokerlaridan foydalangan holda ham ularni o‘tkazib yuborish mumkin emas.

“X” ijtimoiy tarmog‘idagi “SponsorBlock” sahifasida ushbu funksiyaning joriy etilishi haqidagi xabar paydo bo‘ldi.

Ikkinchisi, onlayn translyatsiyalar paytidagi sharhlardan qisqacha sun’iy intellekt qisqartmasi. Foydalanuvchilarga jonli seanslar davomida “YouTube” chatida sodir bo‘layotgan qiziqarli suhbatlarni tezroq tushunishlari va ishtirok etishlariga yordam berish uchun videoxosting kompaniyasi sun’iy intellekt yordamida yaratilgan real vaqtda suhbat xulosalari bilan tajriba o‘tkazmoqda.

Uchinchi va to‘rtinchi yangiliklar videoblogerlar uchun mo‘ljallangan. Bu tomoshabinlar mobil qurilmalardan kanalga osonroq obuna bo‘lishlari uchun QR-kodini yaratish, shuningdek, “Shorts” videolarini yaratish uchun yangi effektlar to‘plamidir.

Bu va yuqorida tavsiflangan funksiyalar hozircha faqat cheklangan miqdordagi foydalanuvchilar va kontent yaratuvchilar uchun mavjud. Ular sinovrejimda, ammo barchasi shu yil oxirida ommaga taqdim etiladi.


Avvalroq “Spot” “YouTube"da aqlli qidiruv funksiyasi paydo bo‘lgani haqida yozgandi.

Foydalanuvchi kamerani kerakli obyektga yo‘naltirishi va suratga olish orqali uning sharhini topishi mumkin.