“TikTok” sun’iy intellektli dublyaj va raqamli avatarlar bilan yangi reklama vositalarini taqdim etdi. Bu haqda “vc.ru” nashri xabar berdi.

Foydalanuvchilar ikki turdagi raqamli avatarlardan foydalanishlari mumkin bo‘ladi — standart va individual. Birinchisi, turli millat aktyorlarining litsenziyalangan suratlariga asoslangan tayyor avatarlar.

Yangi funksiyalar “TikTok Symphony"da paydo bo‘ladi, bu bo‘lim 2024-yil may oyida generativ neyron tarmoqlarga asoslangan reklama vositalariga ega hisoblanadi.

Buning uchun shaxsiy avatarlarni foydalanuvchi o‘zi sozlashi mumkin, bloger o‘z rasmlarini yuklashi kerak. Avatarlar turli tillarda gaplasha oladi, bu esa ijodkorlar yoki brendlarga xorijiy auditoriyaga kirish imkonini beradi. Bunday avatarlarni sozlash uchun kompaniyalar o‘z vakillaridan foydalanishlari mumkin.

Avatar turidan qat’i nazar, undagi barcha videolar sun’iy intellekt yordamida yaratilgan deb belgilanadi.

Videolarni sun’iy intellektli dublyaj qilish tufayli tilni qo‘llab-quvvatlash mavjud. “TikTok"ga ko‘ra, asbob videoda qaysi tilda aytilayotganini avtomatik tarzda aniqlaydi, nutqni transkripsiya qiladi, uni tarjima qiladi va ovoz chiqaradi. O‘nta til, jumladan, ingliz, yapon, koreys va ispan tillari qo‘llab-quvvatlanadi.


Avvalroq “Spot” “TikTok” 1000ga yaqin xodimini ishdan bo‘shatishni rejalashtirayotgani haqida yozgandi.

Qayd etilishicha, ishdan bo‘shatish marketing va operatsion bo‘limlarda ishlayotgan xodimlarga ta’sir qiladi.