“Amazon” kompaniyasi tovarlar belgilangan arzon narxlarda sotiladigan onlayn-do‘kon ochishni rejalashtirmoqda, deya xabar berdi “Yahoo Finance” portali.

Unga ko‘ra, gigant Xitoydan to‘g‘ridan-to‘g‘ri jo‘natiladigan minimal narxdagi mahsulotlarni o‘z ichiga olgan “Low-Cost” do‘konini ishga tushiradi.

Narxlar va yetkazib berish vaqtlari haqida gap ketganda, takliflar “Amazon"ning hozirgi takliflaridan farq qiladi.

Xitoydan to‘g‘ridan-to‘g‘ri jo‘natilgan mahsulotlar iste’molchi eshigiga uzoqroq muddatda, xabarlarga ko‘ra, 9 kundan 11 kungacha yetib boradi.

Narxlar nuqtai nazaridan, “Amazon” mahsulotlarga toifalar bo‘yicha cheklovlar qo‘yishi haqida xabar berilgan.

Masalan, zargarlik buyumlari $8dan oshmaydi, choyshablar esa $9dan kam, divanlar esa $20dan kam turadi.

Kompaniya AQSh, Xitoy yoki ikkala sotuvchini taklif qiladimi yoki yo‘qligini aniqlamadi, ammo qaysi sotuvchilar dasturga qo‘shilishidan qat’i nazar, ular buyurtmalarni o‘zlari bajara olmaydilar.

Chunki “Amazon” Xitoyning Guangdong shahridagi ombordan barcha buyurtmalarni bajaradi.

“Biz har doim mijozlarimizni ko‘proq tanlov, arzonroq narxlar va ko‘proq qulayliklar bilan xursand qilish uchun sotuvchi hamkorlarimiz bilan ishlashning yangi usullarini qidiramiz”, — dedi “Amazon” vakili “Reuters” agentligiga.


Avvalroq “Spot” “Amazon” “ChatGPT"ga raqobatchi bo‘lgan o‘zining chat-botini yaratayotgani haqida yozgandi.

Ishchi nomi “Metis” deb nomlangan chat-bot matnli so‘rovlarga javob bera oladi va tasvirlarni yaratadi, shuningdek, sun’iy intellekt agenti sifatida ishlaydi.