“YouTube” o‘z bosh sahifasida video tomoshalari va yuklangan sanalarni yashirish bilan foydalanuvchilar orasida shov-shuvga sabab bo‘lmoqda. Bu haqda “Phone Arena” nashri xabar berdi
@vidIQ tomonidan taqdim etilgan skrinshotda ko‘rsatilgan ushbu test video nomlari va ijodkorlardan tashqari barcha ma’lumotlarni o‘chirib tashlaydi.
https://twitter.com/vidIQ/status/1850886670695997503?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1850886670695997503%7Ctwgr%5E0e55738efba9e6e33177cf53f63ed7e94b56f12a%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.phonearena.com%2Fnews%2Fyoutube-sparks-backlash-with-its-latest-experiment-that-hides-views-and-upload-dates-on-videos_id164246
Garchi ba’zilar buni ijobiy o‘zgarish deb hisoblaydigan bo‘lsa ham, ko‘plab foydalanuvchilar, ayniqsa yuklash sanalarining olib tashlanishidan tashvishga tushishdi.
Ular o‘zlariga eskirgan kontent ko‘rsatilishidan xavotirlanishmoqda, bu esa video tavsiyalarida yangilik qanchalik muhim ekanligini ta’kidlaydi.
Qayd etilishicha, foydalanuvchi videoni bosganida, tomoshalar soni va yuklab olingan sana avvalgidek ko‘rinadi. Algoritm kontentni foydalanuvchilarga taqdim etishda muhim rol o‘ynashda davom etadi.
Bundan tashqari, bu tajriba shunchaki tajriba bo‘lib, “YouTube” biror-bir doimiy o‘zgartirish kiritishdan oldin foydalanuvchilarning fikrlarini hisobga olishi mumkin.
Bu test “YouTube"ning o‘z interfeysini yaxshilash bo‘yicha davom etayotgan harakatlarining bir qismidir.
Oxirgi o‘zgarishlar yangilangan mini-pleyer, “Reklamani o‘tkazib yuborish” tugmasi va “Yoqmadi” va “Saqlash” tugmalarini almashtirishni o‘z ichiga oladi.
Hozircha “YouTube” nima sabali ushbu o‘zgarishlarni qilayotgani noaniqligicha qolmoqda.
Ba’zilarning fikricha, bu bosh sahifa interfeysini optimallashtirishga urinish yoki kontentning allaqachon virusli videolarning mashhurligi bilan qoplanishiga yo‘l qo‘ymaslik bo‘lishi mumkin. Asoslanishidan qat’i nazar, bu o‘zgarish videoning nomi va mavzulariga ko‘proq urg‘u beradi.