“Volkswagen Group” xarajatlarni kamaytirish va raqobatbardoshligini saqlab qolish uchun o‘z biznes strategiyasini qayta ko‘rib chiqmoqda. Bu haqda “IT Home” nashri xabar berdi.
Kompaniya press-relizda bir vaqtning o‘zida elektromobillarni to‘g‘ridan-to‘g‘ri sotish modeli bo‘yicha sotish va an’anaviy chakana savdo kanallari orqali benzin dvigatelli avtomobillarni sotish Yevropaning zaif avtomobil bozorida juda murakkab vazifa bo‘lishini ta’kidlab, iste’molchilar elektromobillarni sotib olishga shoshilishmayotganini ta’kidladi.
“Murakkab doiraviy sharoitlarni hisobga olgan holda, biz to‘liq elektromobillar agentligining hozirgi modelimiz „mijozlarga eng yaxshi xizmat ko‘rsatishni ta’minlay oladimi“ yoki yo‘qligini qayta ko‘rib chiqishimiz kerak bo‘ladi”, — dedi “Volkswagen Group” savdo boshqaruvi a’zosi Marko Shubert o‘z bayonotida
“IT House” ma’lumotlariga ko‘ra, “Tesla"ning to‘g‘ridan-to‘g‘ri savdo modeli an’anaviy dilerlarni ortda qoldirib, avtomobillarni to‘g‘ridan-to‘g‘ri do‘konlar tarmog‘i va onlayn-kanallar orqali sotadi, bu esa Yevropadagi avtomobillarni sotish usullariga putur yetkazadi.
Ko‘plab an’anaviy avtomobil ishlab chiqaruvchilari bunga taqlid qilishga harakat qilishadi. O‘z navbatida, “Volkswagen” o‘z elektromobillarini dilerlar orqali sotadi, ular marketing yoki zaxiralarni saqlash uchun xarajat qilmasdan, belgilangan, pastroq foyda oladi.
“Volkswagen Group"ning mumkin bo‘lgan chakana ta’miri Fransiya, Germaniya, Polsha, Ispaniya va Buyuk Britaniyadagi “VW” avtomobillarini, shuningdek, “Audi”, “Skoda” va “Volkswagen” tijorat avtomobillarini o‘z ichiga oladi.
“Volkswagen” 2020-yilda elektromobillarni to‘g‘ridan-to‘g‘ri sotish modelini ishga tushirdi va uning tekshiruv natijalari keyingi yilning mart oyida e’lon qilinishi kutilmoqda.
Shunday bo‘lsa-da, “Volkswagen Cupra” brendi o‘z elektromobillarini to‘g‘ridan-to‘g‘ri savdo modeli bo‘yicha sotishni davom ettiradi. Bu Irlandiya va Shvetsiyada sotiladigan barcha “Volkswagen” avtomobillariga ham taalluqli bo‘lib, ularning quvvat tizimi qanday bo‘lishidan qat’i nazar shu tarzda sotiladi.
Shu bilan birga, “Volkswagen” xarajatlarni kamaytirish maqsadida o‘z faoliyatini tubdan qayta tashkil etmoqda va Germaniyadagi uchta zavodini yopishni rejalashtirmoqda.
Bu kompaniyaning 87 yillik tarixida mamlakat ichidagi birinchi yopilish hisoblanadi. Reja o‘n minglab xodimlarni ishdan bo‘shatish va qolgan xodimlarning maoshini 10%ga qisqartirishni nazarda tutadi.
Avvalroq “Spot” “Volkswagen”, “BMW”, “Audi” va “Mercedes-Benz” daromadlari keskin kamayayotgani haqida yozgandi.
Shu sababli, kompaniyalar zavodlarni yopish va xodimlarni ishdan bo‘shatish imkoniyatini ko‘rib chiqmoqda.