Joriy yilning mart oyida Rossiyaning Yobidoyobi sushi va roll yetkazib berish tarmog‘i Toshkentda birinchi restoranini ochdi. Bu haqda boshqaruv kompaniyasiga tayanib, Forbes nashri xabar berdi.

Muassasa yetkazib berish va olib ketish formatida ishlaydi va yil oxirigacha poytaxtda yana 6−7 ta nuqtani, shu jumladan o‘rindiqli restoranni ishga tushirish rejalashtirilgan.

Tarmoq 2024-yilning dekabr oyida Yo sushi i rolli (Ё суши и роллы) qisqartirilgan nomi bilan ishga tushirilgan Belarusdan farqli o‘laroq, O‘zbekistonda brend asl nomidan foydalanadi.

Mahalliy franshiza rahbari Ruslan Yaxinning so‘zlariga ko‘ra, yorqin uslub va provokatsion reklama e’tiborni jalb qilishga yordam bergan. Masalan, ishga tushirish uchun tashqi reklamada o‘zbek tilida shunday deyilgan edi: “Ularni nomlash mumkin emas, ammo buyurtma berish mumkin”.

Shuningdek, u targ‘ibotning muvaffaqiyati blogerlar bilan hamkorlikni, mahalliy biznes bilan kross-promo va ijtimoiy tarmoqlardagi yutuqli o‘yinlarni kuchaytirganini ta’kidladi.

Kompaniya O‘zbekistonga istiqbolli bozor sifatida qaraydi va yangi hamkorlar izlamoqda. Yobidoyobi xalqaro yo‘nalishi rahbari Nadejda Ovanesovaning so‘zlariga ko‘ra, tarmoq xalqaro ekspansiyani faol rivojlantirmoqda va to‘liq nom ostida yangi bozorlarga, jumladan, Osiyo, Yaqin Sharq va Yevropa mamlakatlariga chiqmoqda.

Tarmoqning O‘zbekiston bozoriga kirish rejalari 2022-yilning kuzida ma’lum bo‘lgandi. Yobidoyobi buning uchun boshqa mamlakatlarga ko‘chgan rossiyaliklarga jami 50 mln rubl miqdorida grantlar ajratdi.

Yobidoyobi brendi 2016-yilda Krasnoyarskda tashkil etilgan va bugungi kunda Rossiyadagi eng yirik quruqlik yetkazib berish tarmoqlari o‘ntaligiga kiradi. U 161 ta shaharda 250 dan ortiq franchayzing nuqtalarini birlashtiradi va Qozog‘iston, Armaniston, Ozarbayjon, Belarus, O‘zbekiston va BAAda taqdim etilgan. 2024-yilda tarmoqning franshiza bilan birgalikdagi umumiy daromadi 7,5 mlrd rublni tashkil etdi.

Rossiyada brend nomiga nisbatan sud da’volariga uchragan. Sud qaroridan so‘ng yuridik shaxs o‘z nomini o‘zgartirdi, biroq franshizaning bir qismi avvalgi brend ostida ishlashda davom etmoqda, peshlavhani tanlash esa mintaqaviy hamkorlarning ixtiyoriga qoldirildi.

Avvalroq Akmal Raimov “Dodo Pitssa"ning O‘zbekistondagi rahbari lavozimini tark etgani haqida yozgan edi.