Amal Baymaxanov 2021-yildan buyon marketing bo‘yicha direktor lavozimida ishlab kelgan Anorbank’dagi faoliyatini yakunladi.
Yillar davomida u brendni rivojlantirish, kommunikatsiyalar va mahsulotlarni ilgari surish bilan bog‘liq masalalarni nazorat qilgan. Baymaxanov o‘z izohida o‘z xohishiga ko‘ra ketayotgani va shaxsiy loyihalar bilan shug‘ullanishni rejalashtirayotganini ta’kidladi.
“Bu juda qiziqarli 4 yil bo‘ldi, bank 30 ming foydalanuvchidan 10 milliondan ortiq foydalanuvchiga, reytinglarda yuqori o‘rinlarga va ilovalar bozorlarida 300 mingdan ortiq baholarga o‘sdi. Ammo oldinga siljish vaqti keldi, o‘z loyihalarimni rivojlantirishni rejalashtirmoqdaman, lekin avval biroz dam olish, shaxsiy ishlar bilan shug‘ullanish kerak”, — dedi Amal Baymaxanov.
Baymaxanovning Anorbank’dagi faoliyati davomida kompaniya deyarli noldan o‘zini mashhur qilgan va ko‘plab natijalarga erishgan brendga aylandi. Birgina ilovani o‘rnatishlar soni kuniga 25 mingdan oshgan, kredit olish uchun arizalar soni esa kuniga 20 mingtagacha yetgan.
Reklama huquqlari asosida.